luni, 14 ianuarie 2019

Pagini personale


Bună ziua. Până acum și-au exprimat dorința de a publica pagini perosnale în volumul 11 al antologiei RH următorii autori:


1.     Florin Golban
2.     Tănase Mariana
3.     Mirela Brailean
4.     Ion Cuzuioc
5.     Talașman Mihai
6.     Ana Drobot
7.     Paul Mircea Iordache
8.     Rafila Radu
9.     Vasilica Grigoraș
10.   Mona Gheorghe
11.   Reka Nyitrai – autoare invitată de dna Ana Drobot
12.   Norea Dan
13.   Petruța Ionescu
14.   Costel Costea
15.   Cecilia Birca
16.   Luminița Ignea
17.   Angelescu Cristina


În decursul zilei, fiecare va primi un mail în care este atașat un model. Este un fișier .docx cu pagina personală a dlui Atanasiu. Înlocuiți datele (fotografie, biografie, poeme 24) și trimiteți înapoi pe mailul meu fișierul salvat cu numele dumneavoastră.

Despre fișier.

Pagina este format A5. Textul cu diacritice. Fontul trebuie să rămână Trebuchet MS  mărime 12, distanța dintre rânduri 1 si style no spacing.

Pe prima pagină apar fotografia și biografia, pe celalalte trei pagini 24 poeme.

Îmi permit să va dau câteva lămuriri pentru a edita corect paginile (cum am făcut eu)

1.       Am copiat într-un fișier toate cele 24 poeme
2.       Am selectat tot și am ales fontul Trebuchet MS, mărimea 12, italic și din caseta “styles” am ales al doilea buton, numit “no spacing”
3.       Am executat copy paște peste poemele domnului Atanasiu, având grijă să rămână așezarea stânga-dreapta și un spațiu între poeme.
4.       Am editat biografia și fotografia


Dacă, din diverse motive nu reușiți să editați paginile, trimiteți doar datele și echipa va rezolva problema.
Pentru că începutul a fost atipic, se prelungește cu două săptămâni, perioada de înscriere pe listă. De data aceasta, în momentul înscrierii veți primi imediat fișierul pentru lucru. 

Fișierele sunt așteptate până pe data de 31 ianuarie. Dacă decideți mai târziu să participați,  rugămintea este să trimiteți cât mai repede fișierul personal. Până pe 15 februarie ar trebui să avem volumul gata de tipar.

Dacă aveți sugestii pentru noutăți în acest volum, comunicați-le pe blog sau grup yahoo și vor fi discutate.


Vă mulțumesc,
Succes si inspiratie!
Angelescu Cristina



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu