vineri, 11 ianuarie 2019

Dan Norea încurajează noua echipă

Mă bucur că se profilează o echipă serioasă pentru realizarea volumului XI. Fiecare membru al echipei și-a asumat anumite sarcini, ceea ce e foarte bine.Totuși, consider că pentru definitivarea unei liste de participanți, doamna Cristina Angelescu trebuie să precizeze în invitație criteriile de participare:

-      numai participanții RH din ultimul an sau
-      participanții RH de la înființare sau
-      participanți RH și ROKU (doamna Rafila Radu a solicitat participarea și nu i-a răspuns nimeni; sau mi-a scăpat mie răspunsul)
-     eventual și autori invitați din afara constelației ROKU, caz în care pentru ei ar trebui să garanteze un membru serios al grupului.

Aș merge pe cazul cel mai general. Oricum, mesajele nu sunt citite decât de membrii RH și ROKU.

Dacă rămâne varianta asta, deși n-am participat deloc la concurs în ultimul an, mă înscriu și eu cu 7 exemplare (3 pentru protocol, 4 pentru mine).

După definitivarea listei de participanți, adică pe 15 ian, mă angajez să lansez un concurs pentru stabilirea titlului, operație pe care am realizat-o la toate celelalte volume.

Succes!
Dan Norea


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu