sâmbătă, 12 ianuarie 2019

Detalii

Bună ziua 

Este adevărat că am pornit mai brusc și poate nu cu începutul. Am presupus că se știu regulile de participare. 
De aceea am cerut să se trimită pe adresa mea datele. Nu știu cum se proceda în anii anteriori. 

Îmi cer scuze dacă am fost prea grăbită și am indus în eroare. Pentru că se schimbă echipa și lucrurile se fac din mers, am următoarele sugestii:

- să definitivăm echipa, să delimităm atribuțiile fiecăruia și modul de comunicare (până acum dna Drobot și cu mine ne ocupăm de culegere de text, dl Golban finanțe și legătura cu editura, dl Norea se va ocupa de titlu și copertă și dl Atanasiu ne coordonează) Dacă am ratat ceva sau pe cineva, vă rog comunicați. Poate că echipa va rămane așa pe viitor  sau poate se va schimba, de aceea consider că este bine să existe o schemă în care oricine să poata intra cu ușurintă chiar și din mers.
      - să facem (aici mă refer la membrii mai vechi și coordonatori) un regulament care să fie distribuit (precum regulamentul concursului săptămânal) la începutul anului, pentru reamintire.
- să facem invitația. Anul acesta o vom lansa mai târziu, dar de la anul se va face la o dată clară, înainte de începerea demersurilor.  
- să stabilim termene care vor fi incluse în regulament și invitație, care să rămână valabile de la an la an.
- sugestii pentru noutăți ce ar putea fi incluse în volum. Putem păstra volumul în forma tradițională sau îi putem schimba forma. Acest lucru se va putea realiza începând de anul viitor în măsura în care se dorește. 
Luni când voi anunța lista celor înscriși voi prelungi termenul cu o săptămână pentru a se putea înscrie toti cei care doresc să participe. 
Părerea mea este că membrii RH și ROKU de la înființare, chiar dacă nu au participat la concurs în anul pentru care se editează volumul, pot participa.
Cu speranța că nu am supărat pe cineva și scuze pentru stângăcii 

Angelescu Cristina




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu