vineri, 1 mai 2020

Concurs săptămânal (650). Votarea!

1.
cerul limpede – 
mișcarea valurilor 
la ţărm mareea

2.
te sun să te-aud
mi-e dor de vocea ta -
a fost greu singură

3.
vară sonoră -
cântă privighetoarea
geierii-i răspund

4.
pe drumul pustiu -
chem anii tinerţii
ce nu mai revin

5.
poemul fraged -
îmi alină inima
cu dragostea ta

6.
floare gingașă -
miasmă cu dorul tău
cânt la pieptul meu

7.
ploaie caldă ești -
în sufletul meu rece
și singuratic

8.
făuresc armă
din fierul urzicilor -
doar să mă apăr

9.
lan de grâu cu maci -
natura își expune
acuarela

10.
o poză veche -
ba nu un portret tânăr
eu într-un alt timp

11.
coronavirus -
închid un ghiocel presat 
într-o carte de povești 

12.
puf de păpădie -
rochia de banchet 
nepurtată 

13.
puf de păpădie -
numele meu în caligrafie 
japoneză 

14.
prin flori de zarzăr -
în loc de sentiment
coronavirus

15.
o viață nouă -
primăvară săracă
sărutul pierdut

16.
nopțile de mai -
singură la geam
lumina lunii

17.
cireși în floare
apretând primăvara -
foi albe goale

18.
noapte senină -
pe câmp țăranul singur
în Carul Mare

19.
o casă veche -
doar un păianjen țese
crăpăturile

20.
confetii din cer –
pale de vânt aduc
petale de vișin

21.
aburi spre cer –
în urma plugului 
brazde arate 

22. 
an secetos –
puii sorbind din lacrima
porumbelului 

23.
singur pe prispă –
în palmele bunicului
răsare luna

24.
din nou eclipsă -
luminile din oraș 
strânse una-n alta 

25. 
iar în tandem - 
greierii și poarta-nspre drum
seară  de seară

26.
castanu-n floare -
pe prispa șubrezită
festinul regal 

27.
 zi de armindeni –
pe porțile-nverzite 
intră primăvara  

28. 
glorificare –
poleită cu polen
statuia din parc

29.
peste blocul meu
umbra unui pescăruș 
visând la mare

30.
mireasmă de mai
când liliacul e-florit -
parfumul meu nou

31.
scrisori uitate -
miros de lăcrimioare
întotdeauna

32.
pregătit de drum -
ramura de liliac
închide poarta

33.
cină pe balcon -
săturați  de mireasma
caprifoiului

34.
tren fluierând -
din nucul de la poartă
mai cade-o frunză

35.
fotbal periculos -
în mingea verde a lumii
şuturi nepermise

36.
aproape asfinţitul -
doar umbra mai îngăduind
printre flori

37.
cuibul berzelor -
băiețelu-și dorește
o surioară

38.
de Ziua Muncii -
sperietoarea are
o nouă slujbă

39.
liliacul alb -
parfumând intens
discuția noastră

40.
ziua muncii -
la TV doar scene
de anul tecut

41.
barză pe stâlp -
singura întoarsă
la casa natală

Voturile se vor trimite pe aceeași adresă -  votsaptamanalhk@gmail.com
START VOT! Votați cum vă spune inima(5,4,3,2,1) și nu uitați semnătura.Nu votați propriile poeme.
O zi minunată!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu